2010. február 15., hétfő

Csokis finomság sütés nélkül



Tegnap este valami gyorsat akartam összehozni mai desszertnek, így ez a sütés nélküli tortaszerűség alakult belőle. Recept igazából nincs hozzá, de leírom hogyan készült.




A sütőformát kibéleltem folpackkal, a szélét körberaktam álló piskóta tallérokkal (ez pótolható félbevágott babapiskótával, ebben az esetben fontos, hogy a kerek vége kerüljön a forma aljára). Ezután beleöntöttem az 1 csomagnyi elkészített instant pudingot. Volt itthon egy csészényi maradék túrós palacsinta töltelék, azt kikavartam fél csomag Philadelphia krémsajttal, adtam hozzá kevés olvasztott csokit, ennek felét rákanalaztam a pudingra, elsimítottam.

A másik feléhez adtam még olvasztott csokit meg csokireszeléket is, így az még sötétebb lett, ez lett a legfelső krém réteg a sütőformában. Ezt is elsimítottam, a tetejét teleraktam piskóta tallérokkal, majd szorosan letakartam folpackkal.

Hűtőben volt ma délig. Tálalás előtt felvertem kb. 2 dl tejszínt kevés cukorral.
A felső réteg folpackot levettem a formáról, ráborítottam egy tányért, majd megfordítottam. Könnyen kijött a formából az alsó fólia miatt. Azt óvatosan leszedtem a krém tetejéről, majd erre kanalaztam a tejszínhabot. Málnával, csokipuszival és olvasztott csokival díszitettem. Finom lett, könnyű hűsítő desszert.


27 megjegyzés:

Maria

wonderful cake, made with many love!

Mónika

Istenien néz ki!:))

iri

En is alairom!

Moha

Gyönyörűűűű!

Tündér

nagyon gusztusos, mutatós!

szepyke

Jesszus!
Hát, ez gyönyörűűűűűűű!
:)

Bianka

Van egy ajándékot a blogomban :)

Kiskukta

De szép!!!

Tündi Daika

Nagyon ügyes és ötletes vagy!

Livi

SZia!

Látom megkaptad már B.-től is, de remélem tőlem is elfogadsz egy kis díjat :)
Kukk be ide:
http://gyemantkonyha.blogspot.com/2010/02/kreativ-blogger-dijat-kaptam.html

Üdv,
Livi

Ottis

Nagyon szép lett!Ilzen piskóta tallért én még itt nem láttam, valószínű nincs is!

Thrini

Hú, nagyon szépséges!!! :)

Jade

Bianka, Monika, koszonom szepen!

Maria, thank you!

Iri, Moha, Tunder, Szepyke, Kiskukta, koszonom Nektek is!

Tundi, koszonom! Valojaban mar keszitettem nemreg ehhez hasonlot, ami a piskotasdobozon szereplo recept volt, sajnos a kepek elvesztek, igy az nem kerult fel. De ez elkeszitesben nagyon hasonlit ahhoz.

Bianka, Livi, koszonom szepen a dijazast!

Ottis, eddig en is csak itt talalkoztam vele. Kb. 4 cm atmerojuek es ilyen sutes nelkuli desszertekhez hasznalom, mert nagyon dekorativak.

Thrini, koszonom!

Szerintem ezt sokfelekeppen lehet varialni, igazabol egy nagyon konnyen elkeszitheto desszert, probaljatok ki!

Gizi

Gyönyörűséges!!! Isteni finom lehetett!!!

Tinkmara

Kérlek, látogass meg. ;)
http://tinkmara.freeblog.hu/archives/2010/02/16/Meglepetes/

Nina

Judith, you are so creative!
Looks fantastic! Compliments!
Thanks for visit and comment! :)

trinity

Hűha! Ennek nagy sikere lehetett, csupa finomság van benne és csodaszép!!

Hermann Ildikó

Szia Judith!
Én is nagyon örülök, hogy rátaláltam a te blogodra, imádok főzni, sütni, a gyöngyfűzés mellett ezek még a hobbijaim. Szeretem elkápráztatni a családomat finomságokkal, feltétlenűl ki fogom próbálni a receptjeidet és majd beszámolok a fogadtatásról. Mit csinálsz te ott a távoli USA-ban?

Andi

Benézel hozzám? Vár valami....

erős ildikó

Nagyon csinos, szívesen falatoznánk!

Zsuzsa

Nagyon ügyes vagy Judith!:) mindig is tudtam:)

Wise Lady

Hát ez merénylet! Csodaszép, de ízre se lehet utolsó!

Gál Edith

Csak most látom, hogy itt nem kommenteltem. Bocsi :) Ez a "csoda" is gyönyörű :)))
Puszikállak.

Andi/cuki

Végre lehet Nálad írni! Gyönyörűszép a süti, főleg,hogy gyors is voltál!Ilyet fogok én is!:-))

Cirmicica

jajj,nagyon fincsi lehet!!!!!

Jade

Köszönöm, köszönöm, köszönöm!
Valóban finom, hamarosan megismételjük ebben a hőségben :D

tücsi

Ez a sütid is istenien néz ki. Csak nézek mint a moziban:))

Related Posts with Thumbnails

Jade konyhája   © 2008. Template Recipes by Emporium Digital

TOP